اسکراب و لایه بردار فوراور | Forever Aloe Scrub

فوراور آلوئه اسکراب | Forever Aloe Scrub

این محصول چیزی بیش از رسیدگی ظاهری به پوست است. این محصول با ترکیب ژل غنی شده آلوئه ورا و مواد جامدِ به دست آمده از روغن جوجوبا، پاک کننده ای بسیار موثر برای پوست است که می توان آن را هر روز استفاده کرد و با استفاده منظم آن، آلودگی های جمع شده در منافذ پوست را به کلی پاک کرد. ترکیب دو ماده فوق الذکر، با پاک کردن پوست، امکان فرایند نوسازی پوست را فراهم می آورند و در عین حال، از پوست در برابر خشک شدگی و آسیب های ناشی از پاک کننده های مصنوعی حمایت می کنند.

گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی کالا
ضمانت اصالت کالا
موجود در انبار
  • ارسال توسط محصولات فوراور
بازگشت
  • ارسال توسط محصولات فوراور
    این کالا پس از مدت زمان مشخص شده توسط فروشگاه اینترنتی فواور لیوینگ تامین و آماده پردازش می‌گردد و توسط پیک فروشگاه اینترنتی فوراور لیوینگ در بازه انتخابی ارسال خواهد شد.

تماس بگیرید 09198592102

توضیحات

کرم اسکراب لایه بردار آلوئه ورا فوراور | Forever aloe scrub

 

اسکراب فوراور

 

تجمع سلول های مرده پوست روی یکدیگر و پاکسازی نکردن آن ها، یکی از اصلی ترین عواملی است که به حفظ شادابی و زیباتر دیده شدن پوست منجر می شود. همچنین این کار باعث می شود که سلول های جدید پوست ساخته شده و در سطح قرار بگیرند. به این ترتیب بافت پوست جوانتر شده و از پیری زودرس پوست جلوگیری می شود. اسکراب فوراور با بهره گیری از خواص گیاه آلوئه ورا، پوست شما را با قدرت ملایم و به خوبی لایه برداری می کند.

 

حس جوانی و شادابی صورت با اسکراب فوراور امریکا

 

کرم اسکراب فوراور

 

این اسکراب چیزی بیش از رسیدگی ظاهری به پوست است. این محصول با ترکیب ژل غنی شده آلوئه ورا و ترکیبات به دست آمده از روغن جوجوبا، پاک کننده ای بسیار موثر برای پوست است. این اسکراب را می توان هر روز استفاده کرد و با استفاده منظم آن، آلودگی ها و لایه های مرده جمع شده در منافذ پوست را به کلی پاک کرد.

ترکیب دو ماده جوجوبا و ژل آلوئه ورا، با پاک کردن پوست، امکان فرایند نوسازی پوست را فراهم می آورند و در عین حال، از پوست در برابر خشک شدگی و آسیب های ناشی از پاک کننده های مصنوعی حمایت می کنند. اسکراب پوست فوراور، سلول های مرده را دفع می کند و آلودگی های موجود در منافذ ریز پوست را پاک می سازد و بدین طریق، ظاهر پوست را شاداب و خود پوست را سالم و نو می نماید.

 

ویژگی ها و فواید اسکراب فوراور

 

اسکراب فوراور

 

  • دفع سلول های مرده پوست، جوش و دانه های سرسیاه
  • ترمیم بافت های آسیب دیده پوست صورت و بدن
  • پاکسازی منافذ پوست از چربی و انواع آلودگی
  • ایجاد ظاهری شاداب برای پوست
  • کمک به بستن منافذ باز
  • حاوی ژل خالص آلوئه ورا و روغن جوجوبا
  • لایه بردار طبیعی
  • آماده سازی پوست برای جذب رطوبت
  • دارای قدرت کنترل شده و مناسب جهت استفاده روزانه

 

محتویات و ترکیبات اسکراب لایه بردار فوراور

 

لایه بردار فوراور

 

ژل تثبیت شده آلوئه ورا، روغن جوجوبا هیدروژنه، ویتامین E، آب، اسکوربیک اسید، اسید سیتریک، دیازولیدینیل اوره، متیل پارابن، پروپیل پارابن، پروپیلن گلیکول، سدیم کوکوئیل ایزتیونات، لورامین اکسید، سیتیل الکل، گلیسیریل استئارات، سیلیس هیدراته، کوکامیدوپروپیل بتئین، PEG، توکوفرول، لاکتات سدیم.

 

 

نحوه استفاده اسکراب فوراور

 

اسکراب فوراور

 

این محصول محتوی 99 گرم اسکراب می باشد. برای استفاده از آن تنها کافی است که مقداری از اسکراب را برداشته و روی پوست خیس قرار دهید. به نرمی با نوک انگشتان و به صورت حرکات چرخشی، آن را روی پوست خود ماساژ دهید. به یاد داشته باشید که این کار را باید به آرامی و با صبر و حوصله انجام دهید، در غیر این صورت، با اعمال قدرت و یا سرعت زیاد احتمال آسیب دیدن پوست شما وجود دارد. در صورت نیاز می توانید به آن کمی آب اضافه کنید. همچنین تا حد امکان از وارد شدن مایع اسکراب آلوئه ورا به داخل چشم خود جلوگیری نمایید. پس از گذشت دو الی سه دقیقه، صورتتان را به طور کامل شست و شو دهید تا اثری از اسکراب روی آن باقی نماند. در پایان با استفاده از یک حوله نرم، پوست خود را خشک کنید.

 

 

برای مشاهده خواص و جدول دقیق مشخصات محصول کلیک کنید.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2 دیدگاه برای اسکراب و لایه بردار فوراور | Forever Aloe Scrub

  1. فروغ پاسخ

    اسکراب فوراور واقعا محصول خوبیه من پوستم خیلی حساس هست و تا الان هر اسکرابی که زدم ناراضی بودم و صورتم به محض استفاده قرمز میشد و یه حالت سوزش پیدا میکرد اما این اسکراب اصلا اون حالت رو نداره.خلاصه بگم این اسکراب عالیه😍😍😍.

  2. سایه پاسخ

    من از این اسکراب استفاده کردم خیلی خوبه😍.

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شناسه محصول: 238