فوراور

نمایندگی محصولات فور اور

حساب کاربری

چرا محصولات فوراور تاییدیه FDA ندارند؟

تاییدیه و گواهینامه محصولات فوراور

لازم به ذکر است طبق قوانین سازمان غذا و داروی ایالات متحده یا FDA، مکمل های غذایی نیازی به برچسب FDA ندارند و طبق قوانین فدرال، مکمل های غذایی باید دارای برچسب “dietary supplement” به معنی “مکمل غذایی” و یا عبارات مشابه باشند.

بلافاصله پس از اینکه مکمل غذایی در مرحله فروش قرار میگیرد، FDA نظارت، بازرسی و مانیتورینگ شدیدی را بر روی نحوه عملکرد و گزارش های ارسالی مکمل غذایی شروع می کند. این نظارت همچنین شامل برچسب ها و اطلاعات درج شده بر روی ظروف نگهداری مکمل غذایی و نیز اطلاعات نوشته شده در اینترنت راجع به محصول می شود. و شرکت تولید کننده مکمل موظف است گزارش های منفی ارسال شده توسط مشتریان را به FDA انتقال دهد.

قابل ذکر است کمپانی فوراور  كه دفتر مرکزی و کارخانه آن در ایالت آریزونای آمريکا واقع شده، حدود 44 سال است كه در بیش از ۱۷۰ کشور دنیا در حال عرضه محصولات بی­ نظیر خود بوده و باعث افتخار است که در اين مدت حتی یک مورد شکایت هم از اين کمپانی گزارش نشده است.

جالب است بدانید استانداردهایی كه کمپانی فوراور خودش را ملزم به رعايت آنها مي­ داند، بسيار فراتر از استانداردهای FDA می­ باشد. نکته دیگری که بیشتر مصرف کنندگان از آن بی خبر هستند این است که اگر چه دولت آمریکا استانداردهایی برای این صنعت دارد و فوراور نیز به این استانداردها پایبند است اما خود فوراور، فراتر از این استانداردهای دولتی، اقدام به تدوین استانداردهایی بالاتر نموده است که ویژه محصولات فوراور لیوینگ  می­باشد.

باید بدانید که پزشکان و دانشمندان فوراور تمام وقت خود را صرف تولید محصولاتی با بالاترین کیفیت نموده و از موادی استفاده می کنند که درجه یک می­باشد. بسیاری از مراحلی که فوراور در فرایند تولید محصولات انجام می دهد، از جانب انجمن غذا و داروی ایالات متحده آمریکا (FDA) الزامی نیستند، بلکه استانداردهای خود فوراور، آنها را به تبعیت از این مراحل وادار می کند؛ و هدف از پاییندی به این استانداردهای سختگیرانه آن است که مطمئن شوید محصولاتی که تولید می شود، بهترین محصولات برای شما و تمام مصرف کنندگان می­باشد.

لذا محصولات فوراور دارای بالاترین تاییدیه ها و گواهینامه­ های جهانی و بین المللی بوده که کیفیت و خلوص آنها را ضمانت کرده و این مدارک در واقع اعتبار محصولات را به خوبی به نمایش می­ گذارند و در جهت جلب رضایت و اطمینان شما مشتریان گرامی در بخش گواهینامه­ های فوراور به صورت کامل به آنها اشاره گردیده است.

1
دیدگاه‌های نوشته

*
*

    نیلوفر 1402-09-22

    میشه بفرمایید چرافوراور توخود تگزاس امریکا برند معروفی نیست ومردم اونجا اصلا نشنیدن اسم این مارک رو؟

قیمت های سایت به درهم امارات می باشد جهت اطلاع از قیمت ها با پشتیبانی تماس بگیرید یا با توجه به نوسانات نرخ ارز بعد از ثبت سفارش با شما تماس می گیریم
+